دسته بندی محصولات:

خرید گیاه

خرید گیاه

خرید گیاه: آیا ماهی ها از گیاهان داخل مخزن خود خوششان می آید؟
گیاهان زنده ماهیان را به عنوان منبع غذایی طبیعی با قابلیت تغذیه مجدد در اختیار آنها قرار می دهند. … گیاهان سرپناه و امنیت ماهی ها را تامین می کنند. از آنجا که آنها با جلبک ها برای تامین مواد مغذی رقابت می کنند ، می توانند به کاهش رشد جلبک ها کمک کنند. گیاهان زنده ظاهر را افزایش می دهند و محیط طبیعی تری را برای ماهی ها فراهم می کنند.

عمر گیاهان آکواریومی چقدر است؟

اکثر گیاهان زنده آکواریوم می توانند بین 3 تا 4 روز در یک کیسه زندگی کنند. با این حال ، دقیقاً چند روز گیاهان در کیسه زنده می مانند ، بستگی به گونه های گیاه دارد. گیاهان آکواریومی مقاوم مانند آنوبیاس و سرخس جاوا به راحتی می توانند تا 4 روز در یک کیسه زنده بمانند.

آیا می توانم گیاهان زنده را در شن آکواریوم بگذارم؟

شما می توانید گیاهان آکواریوم را در شن، چه در مخازن جدید پرورش دهید. تنها چیزی که نیاز دارید سنگهای برکه ای ایمن برای ماهی ، نوارهای لاستیکی و گیاهان شما است. برای کاشت ، گیاه خود را با استفاده از نوار لاستیکی کمی بالاتر از ریشه ها به سنگ ایمن ماهی وصل کنید.

آیا گیاهان زنده به چرخه  مخزن من کمک می کنند؟

گیاهان زنده با جذب آمونیاک ، نیتریت و نیترات به دوچرخه ماهی کمک می کنند. همچنین ، گیاهان زنده اکسیژن را در یک مخزن ماهی افزایش می دهند که به افزایش باکتری های مفید که وظیفه چرخه  یک مخزن ماهی را بر عهده دارند ، کمک می کند.

آیا می توانید گیاهان زنده را در مخزن آب شیرین قرار دهید؟

گیاهان آکواریوم آب شیرین یک ماده ضروری برای افزودن به زیستگاه آبزی شما هستند. در حالی که برخی از والدین حیوان خانگی از گیاهان پلاستیکی برای آکواریوم آب شیرین خود استفاده می کنند ، افزودن گیاهان آبزی زنده می تواند مزایای زیست محیطی را برای همتایان جعلی آنها ایجاد کند.

چرا گیاهان آکواریوم قهوه ای می شوند؟

شایع ترین دلیل ، سطح بالای فسفات در آکواریوم شما است. اگر گیاهان آبزی را در آکواریوم تازه نصب شده نگهداری کرده اید ، بسیار معمول است که برگ های گیاه آکواریوم قهوه ای می شوند. این به این دلیل است که دیاتوم ها در آکواریوم های جدید راه اندازی شده روی برگ های گیاه رشد می کنند.

برخی از گیاهان آکواریومی که می توانید به راحتی از سایت ماهی‌پت خریداری کنید و در آکواریوم خودتون استفاده کنید و محیطی کاملا طبیعی برای ماهیان خود فراهم کنید.

 

شما عزیزان می توانید برای خرید گیاه آکواریومی به راحتی در داخل سایت سرچ کنید و خریداری کنید.

اشتراک گزاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مطالب مرتبط