تبریک عید ماهی پت
دسته بندی محصولات:

برگ کاتاپا

برگ بادام هندی با نام کاتاپا محصولی ارگانیک و بسیار موثر با خاصیت ضد باکتری ضد قارچ و ضد التهاب می باشد.

این برگ ها زمانی که در آب قرار می گیرند تمامی بیماری های پوستی و قارچی را از بین برده و پی اچ آب را کاهش می دهند. در نتیجه علاوه بر تامین سلامت ماهی ها آنها را به جفت گیری و تکثیر ترغیب می کند.

این برگ ها با خاصیت ضد التهاب و تقویتی برای انواع ماهیان آب شیرین از جمله دیسکس بسیار ضروری بوده و بعد از یک ماه خود به یک غذا برای کت فیش ها تبدیل شده و کاملا از تانک حذف خواهد شد.

ماهی ها و بی مهرگان باید در آکواریوم به همان اندازه احساس زندگی در وطن داشته باشند که در طبیعت دارند. آب آکواریوم خود را به آب زیست توده تبدیل کنید تا از ساکنان آکواریوم خود محافظت کنید. ترکیبات طبیعی برگ های بادام هندی (Catappa) دارای خواص مثبت بسیاری برای ساکنان آکواریوم هستند.

پس از 1-2 روز، برگ ها به پایین می روند. پس از 1-3 هفته، مواد فعال به طور کامل آزاد شده اند. سپس می توان یک برگ جدید اضافه کرد. برگ های قدیمی تر می توانند برداشته شوند و یا می توانند در آکواریوم به عنوان غذای اضافی برای گربه ماهی ها (کت فیش ها) و میگو ها بمانند. برگ ها را تا زمان مصرف کاملا خشک نگهداری کنید.

متخصصان گزارشهای فراوانی در خصوص خواص بی نظیر برگهای درخت بادام هندی اعلام داشته اند.
این برگها خاصیتی ضد باکتریایی، ضد قارچ و ضد التهاب دارند
این تنها خاصیت این برگها نیست بلکه بسیاری از حلزونها و میگوهای آکواریومی علاقه خاصی به این برگ به عنوان مکمل غذایی دارند

از برگهای بادام هندی در تانک ماهیهای آمازون مثل دیسکس و آنجل و مخصوصا در زمان تخم ریزی ماهیها برای جلوگیری از درگیری تخمها با قارچ استفاده فراوانی میشود

نحوه استفاده از این برگها بسیار ساده است. تنها کاری که نیاز به انجام آن دارید این است که برگها را درون تانک رها کنید تا در آب فرو رفته و در کف تانک قرار گیرند
به همین راحتی فعالیت مفید برگها آغاز میشود و هر برگ برای زمانی بین 1 تا 3 هفته فعال است.

یک محصول کاملا طبیعی برای ماهی ها و بی مهرگان ساکن آکواریوم های آب شیرین. تمامی تاثیرات مثبت حضور برگ های نواحی استوایی را در آب آکواریوم شما شبیه سازی می کند. وجود این برگ ها در آب آکواریوم به افزایش سلامت ماهی ها و تمایل آنها به جفت گیری و تولید مثل کمک خواهد کرد. این محصول می تواند با کنترل سطح pH طبیعی به تقویت پوست ساکنان آکواریوم شما کمک کند که تقویت پوست باعث کاهش احتمال درگیری آبزیان به انواع بیماری های پوستی خواهد شد. این محصول به صورت مستقیم از برگ یک گونه خاص از بادام هندی برداشت شده، تمیز شده و بعد از غنی سازی به کمک نور طبیعی خورشید خشک شده است.

برای خرید کلیک کنید

اشتراک گزاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مطالب مرتبط