دسته بندی محصولات:

انجام خدمات سرویس آکواریوم در محل

مجموعه ماهی پت با بهره‌گیری از متخصصین حوزه آبزیان و آکواریوم اقدام به ارائه خدمات سرویس آکواریوم در محل کرده است. شما عزیزان همراه ماهی پت می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین و همچنین هماهنگی تلفنی برای دریافت خدمات سرویس آکواریوم در محل اقدام نمایید.

مشاوره

شما می‌توانید در زمینه خرید آکواریوم و انواع آبزیان (ماهی، میگو، حلزون، گیاه و..)، غذا، دارو، مکمل و سایر لوازم مصرفی مورد نیاز آکواریوم؛ همچنین روند راه‌اندازی و خدمات سرویس یک آکواریوم از فیشمن‌ها مشاوره بگیرید و برای تهیه آنها به سایت ماهی پت مراجعه نمایید.

بررسی و تعمیرات آکواریوم

از مهمترین بخش خدمات سرویس آواریوم ماهی پت بررسی و تعمیرات است؛ که در آن کارشناس سلامت تجهیزات، ساختار و اتصالات آواریوم را بررسی کرده و در صورت بودن مشکلی آن را برطرف می‌کند. همچنین در صورت لزوم می‌توانید درخواست کنید که سیفون و تمیز کاری آکواریوم شما نیز انجام شود.

 

راه اندازی و ارتقاء

ازجمله خدمات سرویس آکواریوم ماهی پت می‌توان به راه اندازی صفر تا صد آواریوم، اجرای دکوراسیون و نورپردازی آواریوم و ارتقاء تجهیزات آکواریوم موجود را نام برد.

 

بررسی سلامت آب و آبزیان

اگر در مورد سلامتی ماهی خود و کیفیت آب آواریوم تردید دارید کارشناش خدمات سرویس آکواریوم ماهی پت می‌تواند تمام مؤلفه‌های سلامت آب و آبزیان را بررسی کرده و به رفع مشکلات احتمالی بپردازد. در صورت لزوم اگر ماهی شما دچار عارضه و بیماری خاصی باشد شما را برای بررسی بهتر ماهی خود به کلینیک تخصصی ماهی پزشک ماهی پت برده و یا به استفاده از خدمات ویزیت حضوری و آنلاین ماهی پزشک توصیه می‌کند.

 

فراخوانی سرویسکار:

شما مشتریان گرامی می‌توانید نسبت خدمات ادواری سرویس آکواریوم خود که خریداری کرده‌اید کارشناس سرویس آواریوم ما را سه مرتبه فرا بخوانید.

اشتراک گزاری :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مطالب مرتبط