تبریک عید ماهی پت
دسته بندی محصولات:

خرید غذای ماهی

خرید غذای ماهی

خرید غذای ماهی: هنگام خرید غذای ماهی باید به دنبال چه چیزی باشم؟
غذای مغذی و با کیفیت بالا را انتخاب کنید که دارای فسفات کم و ویتامین ، مواد معدنی و پروبیوتیک بالا است ، که به حمایت از سیستم ایمنی کمک می کند و می تواند شانس بیماری را کاهش دهد.

غذای ماهی چیست؟

اجزای اساسی اکثر غذاهای پوسته پوسته ماهی شامل موارد زیر است: پودر ماهی ، کنجاله ماهی مرکب ، کنجاله میگو ، کرم خاکی ، اسپیرولینا و ویتامین ها و مواد معدنی.

غذای مورد علاقه ماهی چیست؟

غذای زنده ماهی شامل کرم خاکی ، کرم لجن ، کک آب ، کرم خون و ماهی تغذیه کننده است. غذای لاروها و ماهیان جوان شامل اینفوزوریا (پروتوزوآ و سایر میکروارگانیسم ها) ، میگوهای نمک تازه تخم ریزی شده و میکرو کرم ها است. این غذاها برای ماهیان ترجیح داده می شوند ، اما تهیه آنها دشوار است.

در صورتی امکان تهیه

چگونه میتوانم به ماهیان آکواریوم غذا بدهم ؟

سبزیجات پخته شده (نخود فرنگی ، گل کلم ، کدو تنبل ، هویج و غیره) ، آب پز یا بخارپز ، جایگزین های غذایی خوبی برای ماهی هستند که هر چند وقت یکبار برای ماهیان آکواریوم همه چیز خوار و گیاهخوار شما هستند. شما حتی می توانید از برخی ماهی ها (ماهی قرمز و به ویژه کوی) برنج پخته یا جو دوسر استفاده کنید.

آیا ماهی نان می خورد؟

نه ، ماهی نمی تواند نان را بخورد زیرا نمی تواند آن را هضم کند. سیستم گوارش ماهی به اندازه ما انسان ها و سگ ها سخت نیست. تغذیه نان با ماهی می تواند منجر به بسیاری از مشکلات جدی سلامتی شود. بنابراین ، به دنبال برخی از جایگزین های سالم باشید و نان را از غذای ماهی به طور کامل حذف کنید.

آگر غذای ماهی نداشته باشم و شرایط خرید غذای ماهی نداشتم میتوان به ماهی برنج بدهم؟

برنج آب پز: ماهی عاشق خوردن برنج آب پز است. حتی برنج منجمد نیز توسط این حیوانات خانگی آبزی مورد استقبال قرار می گیرد. قبل از تغذیه ماهی خود برنج را یخ بزنید. این یک جایگزین آسان دیگر برای غذای ماهی است.

سایت ماهی‌پت برای شما عزیزان بهترین و با کیفیت ترین غذاهای موجود در بازار راهم کرده با بهترین قیمت ها تا بتوانید در هر جایی از کشور هستید سفارش دهید و از خرید غذای ماهی خود رضایت کامل داشته باشید.

برای خرید غذای ماهی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و تمامی غذاهای موجود تماشا کنید و خرید کنید.

غذای ماهی

 

اشتراک گزاری :

2 پاسخ

  1. سلام میشه بگین چجوری باید برنج آب‌پز برای ماهی درست کنم؟ چقدر باید توی آب بجوشونم برنج رو؟ قبلش خیس بخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مطالب مرتبط